Jako, że rozgrywka jest już dość zaawansowana w tej edycji Medieval Kingdoms nie chcę nikogo faworyzować i nie będę zmieniał zasad (a nawet jeśli to w niewielkim stopniu). Na podstawie obserwacji i analizy problemów planuję zrobić następujące zmiany w kolejnej edycji gry:
- Regiony nie posiadające bezpośredniego połączenia ze stolicą będą przynosiły tylko połowę zysku z podatków i surowców
- Utrzymanie każdej jednostki wojskowej będzie kosztowało 1000 zboża rocznie
- Aby przekazać region innemu państwu trzeba będzie mieć go w posiadaniu minimum x dni (myślę nad 7 dniami, czyli pełnym rokiem)
- Zostaną zmodyfikowane liczby dla centralizacji i tarczowników tak, aby te technologie opłacały się również w średniej wielkości krajach, bo mając te technologie i 1/2 regiony i tak nie ma szans na rywalizację z pozostałymi państwami
- Żeby przeciwdziałać zjawisku drastycznych podatków wszędzie i dominacji gigantów zysk z podatków zostanie zmieniony najprawdopodobniej na:
brak - brak przychodu. Poparcie w momencie zbioru podatków (zmiana roku) +10% w każdym regionie państwa.
łagodne - 0,85 sztuki złota od 1 mieszkańca. Poparcie -5%
normalne - 1 złota / 1 mieszkańca. Poparcie -10%
sprawiedliwe - 1,15 złota / 1 mieszkańca. Poparcie -15%
wysokie - 1,3 złota / 1 mieszkańca. Poparcie -20%
bardzo wysokie - 1,45 złota / 1 mieszkańca. Poparcie -25%
drastyczne - 1,6 złota / 1 mieszkańca. Poparcie -30%
- Aby zmniejszyć dominację największych krajów zostanie wprowadzona opłata od wielkości terytorium - utrzymanie każdego regionu będzie kosztować dodatkowe 1 000 złota rocznie.
- Wprowadzenie odpowiedników poboru do wojska dla innych jednostek niż piechota
Jak sądzicie? Zachęcam do wyrażania opinii. Czegoś brakuje?
- Regiony nie posiadające bezpośredniego połączenia ze stolicą będą przynosiły tylko połowę zysku z podatków i surowców
- Utrzymanie każdej jednostki wojskowej będzie kosztowało 1000 zboża rocznie
- Aby przekazać region innemu państwu trzeba będzie mieć go w posiadaniu minimum x dni (myślę nad 7 dniami, czyli pełnym rokiem)
- Zostaną zmodyfikowane liczby dla centralizacji i tarczowników tak, aby te technologie opłacały się również w średniej wielkości krajach, bo mając te technologie i 1/2 regiony i tak nie ma szans na rywalizację z pozostałymi państwami
- Żeby przeciwdziałać zjawisku drastycznych podatków wszędzie i dominacji gigantów zysk z podatków zostanie zmieniony najprawdopodobniej na:
brak - brak przychodu. Poparcie w momencie zbioru podatków (zmiana roku) +10% w każdym regionie państwa.
łagodne - 0,85 sztuki złota od 1 mieszkańca. Poparcie -5%
normalne - 1 złota / 1 mieszkańca. Poparcie -10%
sprawiedliwe - 1,15 złota / 1 mieszkańca. Poparcie -15%
wysokie - 1,3 złota / 1 mieszkańca. Poparcie -20%
bardzo wysokie - 1,45 złota / 1 mieszkańca. Poparcie -25%
drastyczne - 1,6 złota / 1 mieszkańca. Poparcie -30%
- Aby zmniejszyć dominację największych krajów zostanie wprowadzona opłata od wielkości terytorium - utrzymanie każdego regionu będzie kosztować dodatkowe 1 000 złota rocznie.
- Wprowadzenie odpowiedników poboru do wojska dla innych jednostek niż piechota
Jak sądzicie? Zachęcam do wyrażania opinii. Czegoś brakuje?
Ostatnio zmieniony przez Aveniner dnia Pon 13 Maj 2013 - 19:24, w całości zmieniany 1 raz