Medieval Kingdoms

Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Strategiczna gra PBF. Wciel się we władcę średniowiecznego państwa i poprowadź swe armie do zwycięstwa pokonując 20 władców! W Grze o Królestwa jest tylko jeden zwycięzca.


thatshall be
fucking fine
ehh
dsa
das
d
as
dafs
f
ffffffffffffffffffffffffffffffff
gggggggggggg

adg
asg
gsa
sag

ge
gwe
gwe
g
wg
w
gew
ge
wge
guhfuigasdygasduigdsyoaweg

gew
gas
dg
sda

3 posters

    Nowe technologie

    Maks Tenet
    Maks Tenet
    Norwegia
    Norwegia


    Liczba postów : 141

    Nowe technologie Empty Nowe technologie

    Pisanie by Maks Tenet Sob 27 Kwi 2013 - 6:23

    Warto by było dodać nowe technologie, oto moje propozycje:

    Demagog- nowo podbite prowincje mają 100 % poparcia dla nowego pana.
    Pułapka- wroga kawaleria i lordowie poruszają się w państwie z szybkością 1.

    Zapasy- generuje 5000 zboża, w państwach z dostępem do zboża.

    Big_Kaffar
    Big_Kaffar
    Kalifat Almohadów
    Kalifat Almohadów


    Liczba postów : 83

    Nowe technologie Empty Re: Nowe technologie

    Pisanie by Big_Kaffar Sob 27 Kwi 2013 - 9:48

    - "Poszukiwania surowców" - koszt 300 tys - "ujawnia" w regionie w którym do tej pory nie było żadnego z surowców jeden losowy


    - " Rozbudowa Miast " - koszt sam nie wiem.... - " Pozwala na podział prowincji na dwie" obecną ludność dzieli się w dowolny sposób


    - Bankowość - " Pozwala na tworzenie "lokat" bankowych, oprocentowanych np 5 czy 10 % rocznie.


    - "Pospolite ruszenie" - w atakowanej prowincji gospodarz mógłby powołać do obrony pewna ilość wojska, np samą piechotę w cenie np 4000 / jednostkę.


    Budynki :

    Port - pozwalał by generować żywnośc (umownie zboże) w prowincjach nadmorskich
    Aveniner
    Aveniner
    Mistrz Gry, exPapież


    Liczba postów : 429

    Nowe technologie Empty Re: Nowe technologie

    Pisanie by Aveniner Sob 27 Kwi 2013 - 10:49

    Po kolei:
    Demagog - podoba mi się ten pomysł. Jest to coś co można wprowadzić gdy tylko obliczę jakąś rozsądną cenę.
    Pułapka - nie jestem zbyt fanem debuffowania przeciwnych państw w taki sposób. Kwestia do przedyskutowania, ale to średni pomysł, skomplikowałby rozgrywkę i prowadzenie wojen, na dodatek kawaleria która jest przeciętną jednostką byłaby jeszcze słabsza.
    Zapasy - jestem przeciwny. Państwa ze zbożem już generują go wystarczająco dużo (możliwe że ta ilość zostanie zmniejszona). Jak robić takie coś to dla wszystkich surowców... a mamy już giganta gospodarczego.
    Poszukiwania surowców - ciekawe, ale za duży koszt. Średnio surowce generują 9 000 złota zysku rocznie więc takie coś zwracałoby się kupe lat. Możliwe, że wprowadzę, ale za niższą cenę.
    Rozbudowa Miast - niegłupie, ale ilość regionów grze jest optymalna, więc nie. Więcej regionów w każdym państwie byłoby przesadą.
    Bankowość - można się nad tym zastanowić, całkiem ok pomysł.
    Pospolite ruszenie - Pobór do wojska pozwala praktycznie na to samo.

    Port - - no i kolejna rzecz która miałaby produkować zboże (patrz: zapasy)... na dodatek faworyzowanie państw z dostępem do morza. :P Średni pomysł.

    Sponsored content


    Nowe technologie Empty Re: Nowe technologie

    Pisanie by Sponsored content


      Obecny czas to Pią 17 Maj 2024 - 5:00