Mistrz gry ogłasza pierwszy turniej rycerski! Zapisy i przygotowania potrwają do końca roku 1151. Turniej odbędzie się w roku 1152!
Na czym polega turniej rycerski?
Udział w turnieju jest dobrowolny. Aby się wpisać zgłoś się w tym temacie pisząc imię i nazwisko rycerza, który będzie Cię reprezentował (oczywiście tu ogranicza cię tylko własna wyobraźnia, ale niech godność rycerza pasuje mniej więcej do Twojego kraju). Turniej polega na poświęcaniu pewnych zasobów przez co zwiększasz swoje szanse na zwycięstwo. Nie musisz tego robić, ale z pewnością Ci to pomoże. To zabawa typu wysokie ryzyko- wysoka nagroda. Wpis do turnieju jest darmowy, ale nie poświęcając nic masz mizerne szanse na sukces.
Kopie - klucz do sukcesu
Na początku twój rycerz ma jedną kopię. Jeśli jednak wpiszesz w tym temacie, że chcesz coś poświęcić twój rycerz zyska dodatkowe kopie w turnieju. Możesz opłacić kopie swojego rycerza żelazem, złotem, jednostkami które ucierpią trenując z nim, albo poziomem koszar. Cennik:
- Darmowy wpis do turnieju daje pierwszą kopię
- Każde wydane 1000 złota = 1 kopia
- Każda poświęcona jednostka wojskowa = 2 kopie
- Każde przetopione 200 żelaza = 1 kopia
- Każde zdegradowane o poziom w skutek treningów koszary (napisz w jakim regionie) = 8 kopii
Jest to więc swoista licytacja odbywająca się w tym temacie. Jednakże nie wygrywa rycerz z największą ilością kopii na koniec przygotowań do turnieju! Każda kopia to jakby życie, a w każdym starciu rycerze mają 50% szans by złamać kopię przeciwnika. Przykładowo:
Rycerz Sigmund ma 2 kopie. Rycerz Olaf ma 4 kopie:
Starcie 1: Wylosowany został Sigmund. Olafowi pozostają 3 kopie.
Starcie 2: Wylosowany został Olaf. Sigmundowi pozostała 1 kopia.
Starcie 3: Wylosowany został Olaf. Sigmundowi pozostało 0 kopii.
Olaf wygrywa i przechodzi do kolejnej fazy turnieju zachowując 3 kopie, a Sigmund odpada. Rozgrywki między rycerzami odbywają się systemem pucharowym, albo ligowym (jeśli liczba rycerzy jest różna od 2/4/6/8/16). Kopie zwiększają więc szansę na zwycięstwo, ale niczego nie gwarantują. Dopóki trwają zapisy i przygotowania do turnieju (a trwają do końca roku) możesz poświęcać zasoby i dokupywać kopie.
Co można zyskać?
Jeśli Twój rycerz zwycięży pozostałych rycerzy w turnieju i wygra go otrzymujesz:
- 10 000 złota
- koszary w każdym Twoim regionie awansują o 1 poziom
- Twój rycerz otrzymuje tytuł lorda i będzie osobną jednostką wojskową mogącą brać udział w starciach! Lordów nie możesz rekrutować, możesz ich pozyskać tylko przez turnieje rycerskie.
Lord: Obrażenia: 15. Poruszanie: 2 regiony/turę
Gdy twój rycerz stanie się lordem osiedli się na początku w stolicy, ale oczywiście możesz nim poruszać, bo działa tak jak pozostałe jednostki wojskowe. Lord zginie w pierwszej przegranej przez ciebie bitwie w której weźmie udział.
Ruszcie w szranki rycerze świata! Zapisy uważam za otwarte!
Na czym polega turniej rycerski?
Udział w turnieju jest dobrowolny. Aby się wpisać zgłoś się w tym temacie pisząc imię i nazwisko rycerza, który będzie Cię reprezentował (oczywiście tu ogranicza cię tylko własna wyobraźnia, ale niech godność rycerza pasuje mniej więcej do Twojego kraju). Turniej polega na poświęcaniu pewnych zasobów przez co zwiększasz swoje szanse na zwycięstwo. Nie musisz tego robić, ale z pewnością Ci to pomoże. To zabawa typu wysokie ryzyko- wysoka nagroda. Wpis do turnieju jest darmowy, ale nie poświęcając nic masz mizerne szanse na sukces.
Kopie - klucz do sukcesu
Na początku twój rycerz ma jedną kopię. Jeśli jednak wpiszesz w tym temacie, że chcesz coś poświęcić twój rycerz zyska dodatkowe kopie w turnieju. Możesz opłacić kopie swojego rycerza żelazem, złotem, jednostkami które ucierpią trenując z nim, albo poziomem koszar. Cennik:
- Darmowy wpis do turnieju daje pierwszą kopię
- Każde wydane 1000 złota = 1 kopia
- Każda poświęcona jednostka wojskowa = 2 kopie
- Każde przetopione 200 żelaza = 1 kopia
- Każde zdegradowane o poziom w skutek treningów koszary (napisz w jakim regionie) = 8 kopii
Jest to więc swoista licytacja odbywająca się w tym temacie. Jednakże nie wygrywa rycerz z największą ilością kopii na koniec przygotowań do turnieju! Każda kopia to jakby życie, a w każdym starciu rycerze mają 50% szans by złamać kopię przeciwnika. Przykładowo:
Rycerz Sigmund ma 2 kopie. Rycerz Olaf ma 4 kopie:
Starcie 1: Wylosowany został Sigmund. Olafowi pozostają 3 kopie.
Starcie 2: Wylosowany został Olaf. Sigmundowi pozostała 1 kopia.
Starcie 3: Wylosowany został Olaf. Sigmundowi pozostało 0 kopii.
Olaf wygrywa i przechodzi do kolejnej fazy turnieju zachowując 3 kopie, a Sigmund odpada. Rozgrywki między rycerzami odbywają się systemem pucharowym, albo ligowym (jeśli liczba rycerzy jest różna od 2/4/6/8/16). Kopie zwiększają więc szansę na zwycięstwo, ale niczego nie gwarantują. Dopóki trwają zapisy i przygotowania do turnieju (a trwają do końca roku) możesz poświęcać zasoby i dokupywać kopie.
Co można zyskać?
Jeśli Twój rycerz zwycięży pozostałych rycerzy w turnieju i wygra go otrzymujesz:
- 10 000 złota
- koszary w każdym Twoim regionie awansują o 1 poziom
- Twój rycerz otrzymuje tytuł lorda i będzie osobną jednostką wojskową mogącą brać udział w starciach! Lordów nie możesz rekrutować, możesz ich pozyskać tylko przez turnieje rycerskie.
Lord: Obrażenia: 15. Poruszanie: 2 regiony/turę
Gdy twój rycerz stanie się lordem osiedli się na początku w stolicy, ale oczywiście możesz nim poruszać, bo działa tak jak pozostałe jednostki wojskowe. Lord zginie w pierwszej przegranej przez ciebie bitwie w której weźmie udział.
Ruszcie w szranki rycerze świata! Zapisy uważam za otwarte!
Ostatnio zmieniony przez Aveniner dnia Pon 29 Kwi 2013 - 20:36, w całości zmieniany 1 raz