by Aveniner Wto 23 Kwi 2013 - 19:34
23 IV:
W punkcie Wojny dodano podpunkt Sytuacje problematyczne:
- Czy manewry można cofać i zmieniać?
Jawnych rozkazów w ogóle nie można cofać, są nieodwołalne. Tajne rozkazy można cofać i zmieniać dopóki nie zacznie się ich realizacja (ponieważ nikt z graczy ich nie poznał więc nie mogą zmylić pozostałych władców). Tajne rozkazy mogą zostać wysłane Mistrzowi Gry w dowolny sposób (wiadomość w grze, czat gry, itp.)
- Co gdy dwa różne państwa niebędące sojusznikami równocześnie zaatakują ten sam region tego samego państwa?
O pierwszeństwie zadecyduje liczność wojsk. Ten kto pośle silniejszą armię zaatakuje jako pierwszy. Agresor z mniejszą ilością wojsk zaatakuje jako drugi o ile będzie miał taką możliwość (aktywna wojna z państwem, które wygrało pierwszą bitwę).
- Co gdy region z wojskami stacjonującymi w regionie na zasadzie przemarszu wojsk, ale niebiorącymi udziału w wojnie zostanie zaatakowany?
Wojska państwa niebiorącego udziału w wojnie stacjonujące w regionie zostaną odesłane do stolicy swojego państwa.
- Co jest traktowane jako złamanie sojuszu lub paktu o nieagresji?
Wypowiedzenie wojny państwu, z którym ma się podpisany pakt (nie dotyczy sojuszników)
- Co gdy dwie sprzymierzone armie razem zaatakują równocześnie ten sam region?
Połączą swe siły i dojdzie do jednej bitwy. Region przejmie państwo, które uderzyło z większą ilością sił, chyba, że władcy uzgodnili inaczej.
- Co jeśli region zmieni właściciela w czasie pomiędzy wydaniem rozkazu do ataku tego regionu, a wykonaniem rozkazu?
Rozkaz i tak zostanie wykonany o ile to będzie możliwe tj.: aktywna wojna z nowym właścicielem regionu/ przemarsz wojsk z nowym właścicielem regionu (wojska się tam przesuną)/ sojusz z nowym właścicielem regionu (przesunięcie wojsk)/ państwo które chciało zaatakować będzie właścicielem regionu (przesunięcie wojsk).