Strategiczna gra PBF. Wciel się we władcę średniowiecznego państwa i poprowadź swe armie do zwycięstwa pokonując 20 władców! W Grze o Królestwa jest tylko jeden zwycięzca.


thatshall be
fucking fine
ehh
dsa
das
d
as
dafs
f
ffffffffffffffffffffffffffffffff
gggggggggggg

adg
asg
gsa
sag

ge
gwe
gwe
g
wg
w
gew
ge
wge
guhfuigasdygasduigdsyoaweg

gew
gas
dg
sda

    Pierwsze wrażenia

    hak
    hak
    Królestwo Hiszpanii
    Królestwo Hiszpanii

    Liczba postów : 103

    Pierwsze wrażenia Empty Pierwsze wrażenia

    Pisanie by hak on Wto 9 Kwi 2013 - 20:25

    Ciekaw jestem waszych reakcji po przeczytaniu zasad. Co sądzicie?

    1. Dużo złota na starcie. Teoretycznie jesteśmy od początku wykupić 5 z 8 technologii.

    2. Tanie budynki przy relatywnie wysokich zyskach z nich. Przykładowo mur możemy budować bez strat w każdej turze - co 5% na turę.

    3. Jak będzie wyglądała walka?

    4. Włochy w 1150 roku?
    Sighvart
    Sighvart

    Liczba postów : 200

    Pierwsze wrażenia Empty Re: Pierwsze wrażenia

    Pisanie by Sighvart on Wto 9 Kwi 2013 - 20:30

    Zjednoczone Królestwa Irlandii, Szkocji i Islandii w 1150? Gra opiera się na realiach tamtych czasów, ale Aveniner pozwolił sobie na lekki skok w bok. To my, gracze, będziemy wkrótce tworzyć historię tej gry i pewnie dojdzie tutaj do takich rzeczy, jakie w roku 1150 nawet na myśl nikomu by nie przyszły Wink
    Wlodzimiesz
    Wlodzimiesz
    Księstwa Rusi
    Księstwa Rusi

    Liczba postów : 134

    Pierwsze wrażenia Empty Re: Pierwsze wrażenia

    Pisanie by Wlodzimiesz on Sro 10 Kwi 2013 - 15:36

    To ja żeby nie tworzyć nowego tematu wyleję swoje myśli tutaj:
    1. Czy podatki tak jak surowce są zbierane co rok, czy co turę?
    2. Czy zmiany poparcia będą w procentach, czy punktach procentowych i czy jeśli np przy braku czynników zwiększających poparcie i podatku zmniejszającym poparcie o 10%, poparcie zmniejszy się raz o 10% czy co każdy okres podatkowy będzie liczona zmiana?
    3. Co z krajami, które nie mają teraz władców? Chodzi mi głównie o traktaty oraz o ich rozwój (jeśli ktoś dołączy później to będzie miał dużo gorzej)
    4. Ten punkt to już raczej zbyt radykalna zmiana, ale można by wprowadzić (np. w kolejnej edycji gry) oblężenia, bo aktualny system walki to ewidentnie szturm Smile Jakbyś Ave był zainteresowany pomysłem, to na GG mogę Ci dokładniej opisać.

    To chyba na razie wszystko co mam na myśli.

    EDIT:
    Jeszcze mam jedno:
    5. Według mnie w danym regionie nie powinno móc się produkować na turę więcej wojska niż Liczba Ludności/1000, zaokrąglone w dół, niezależnie od poziomu Koszar.
    Aveniner
    Aveniner
    Mistrz Gry, exPapież

    Liczba postów : 429

    Pierwsze wrażenia Empty Re: Pierwsze wrażenia

    Pisanie by Aveniner on Sro 10 Kwi 2013 - 19:13

    1. Dużo złota na starcie. Teoretycznie jesteśmy od początku wykupić 5 z 8 technologii.

    2. Tanie budynki przy relatywnie wysokich zyskach z nich. Przykładowo mur możemy budować bez strat w każdej turze - co 5% na turę.

    Tak jest, moją intencją było dać wiele funduszy by każdy miał duże pole manewru na starcie.


    3. Jak będzie wyglądała walka?

    Właśnie ukończyłem symulator: mozecie pobierac . Każdy może teraz przetestować jak to wygląda. :] (Pamiętajcie, że łucznicy biją 2 razy mocniej w obronie, ale kawaleria szybciej przemieszcza sie po regionach)

    1. Czy podatki tak jak surowce są zbierane co rok, czy co turę?

    Co rok.

    2. Czy zmiany poparcia będą w procentach, czy punktach procentowych i czy jeśli np przy braku czynników zwiększających poparcie i podatku zmniejszającym poparcie o 10%, poparcie zmniejszy się raz o 10% czy co każdy okres podatkowy będzie liczona zmiana?

    Te procenty to w rzeczywistości punkty procentowe. W przypadku podatku tak jak wspomniane w zasadach - co roku obniza on zadowolenie.

    3. Co z krajami, które nie mają teraz władców? Chodzi mi głównie o traktaty oraz o ich rozwój (jeśli ktoś dołączy później to będzie miał dużo gorzej)

    Musiałem o czymś zapomnieć. :P Teraz stan tych państw zostaje zamrożony. Nie można ich atakować, nie rozwijają się. Jednak jeśli jacyś gracze dołączą kilka (lub więcej) lat po po rozpoczęciu gry dla balansu ich państwa otrzymają więcej złota i surowców na start.

    4. Ten punkt to już raczej zbyt radykalna zmiana, ale można by wprowadzić (np. w kolejnej edycji gry) oblężenia, bo aktualny system walki to ewidentnie szturm Jakbyś Ave był zainteresowany pomysłem, to na GG mogę Ci dokładniej opisać.

    W tej idei jest potencjał, ale póki co nie wprowadzę tego w życie. Chciałbym zobaczyć jak będą wyglądały kampanie w obecnym systemie. Potem całkiem możliwe że dodamy urozmaicenia.

    5. Według mnie w danym regionie nie powinno móc się produkować na turę więcej wojska niż Liczba Ludności/1000, zaokrąglone w dół, niezależnie od poziomu Koszar.

    Dobry pomysł, który ograniczy moc strategii stałego rozbudowywania koszar i doda konieczność powiększania liczby ludności. Jednak póki co taka reguła nie jest potrzebna. Zastanowię się nad tym poważnie gdy ludzie będą rozwijać koszary.
    Łukasz I Cwany
    Łukasz I Cwany
    Szwecja
    Szwecja

    Liczba postów : 86

    Pierwsze wrażenia Empty Re: Pierwsze wrażenia

    Pisanie by Łukasz I Cwany on Pią 12 Kwi 2013 - 15:17

    Podatki co rok? Byłem pewien, że co turę (w zasadach nie ma o tym żadnej wzmianki). Znacznie spowolni to grę moim zdaniem.
    Sighvart
    Sighvart

    Liczba postów : 200

    Pierwsze wrażenia Empty Re: Pierwsze wrażenia

    Pisanie by Sighvart on Pią 12 Kwi 2013 - 15:18

    Jeśli miałyby być co turę, musiałyby zostać drastycznie zmniejszone.
    hak
    hak
    Królestwo Hiszpanii
    Królestwo Hiszpanii

    Liczba postów : 103

    Pierwsze wrażenia Empty Re: Pierwsze wrażenia

    Pisanie by hak on Pią 12 Kwi 2013 - 17:37

    Chcecie skończyć grę w tydzień? Bez sensu

    Sponsored content

    Pierwsze wrażenia Empty Re: Pierwsze wrażenia

    Pisanie by Sponsored content


      Obecny czas to Czw 20 Lut 2020 - 17:42